iamelsewhere

Balkongen!

Publicerad 2009-04-21 21:08:06 i Allmänt,

Såhär fin har vår balkong blivit nu! (efter helgens slit...)

Rasmus köpte tillslut trätrall på Bauhaus igår och slet på kvällen för att få det plats! Det var väl värt allt slit :) Vi är jättenöjda :)
Vindskydden på kortsidorna blev också jättebra, känns mycket mysigare och mer ombonat!
Nu återstår bara att hitta lite skönare stolar i samma träslag som bordet.
Vi hann också åka en sväng till Plantagen och köpa blommor som jag planterade igår :) Bland annat fina pelargoner.

       

Ikväll satte jag upp tre tavlor i sovrummet. Hade tänkt att jag skulle måla hyllplan till arbetshörnan också men jag orkade inte. Nu ska jag se på House, den enda serien som Rasmus och jag tittar på tillsammans...haha

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-04-22 11:35:28

Vad fint det blir :)

Säg till när du har en ledig kväll så kan jag cykla förbi och säga hej, ska bara bli av med min hemska förkylning först.



Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela