iamelsewhere

En lååång dag...

Publicerad 2009-04-18 22:11:58 i Allmänt,

Tog sovmorgon till tio sen hämtade vi bilen hos mina föräldrar och drog iväg till Hornbach och K-Rauta...börjar bli expert på byggvaruhus nu. Köpte jättefint vindskydd till balkongen, en ny svart toasits och lakan på Hemtex. Imorgon ska vi kolla Bauhaus och Bygg-Ole, måste försöka enas om ett golv till köket och trä-trall till balkongen.
Har i alla fall bestämt oss för ett badrumsskåp som vi ska kolla på imorgon på Bygg-Ole. Hoppas att man kan få ta med sig det på en gång men i värsta fall får man beställa och vänta i 2 veckor (är otålig!).

Hann precis bära upp alla grejer i lägenheten sen åkte vi iväg till SL-hallen för att Rasmus skulle spela innebandymatcher. Efter matcherna åkte vi direkt till Ica Maxi i Nacka och storhandlade. Fem kassar mat och en back Loka senare så landade vi hemma för en timme sen. Nu ligger jag i soffan och slöar. Rasmus ska ut och dricka öl på Söder så jag har tv:n för mig själv. Ska lyxa till det med jordgubbar som jag köpte när vi handlade och en kopp te! Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela