iamelsewhere

Hasta la vista, nu drar jag till Dalarna

Publicerad 2009-04-09 15:41:02 i Allmänt,

Dags att packa väskan och bege sig till centralen. Mår lite små-illa efter allt godis jag tryckt i mig idag...farligt att tjuvstarta på påskägget.
Har i alla fall lyckats läsa det jag hade tänkt idag, får se om jag orkar läsa ett kapitel till på bussen.
Datorn får följa med också, måste skriva lite på vårt grupparbete.

Känns konstigt att vara utan min älskling den här helgen, var längesen vi var borta från varandra nu...får lite flash backs från när han bodde kvar i Oslo och jag hade flyttat hem...det var väldigt långa veckor som vi var ifrån varandra då...usch. Därför hyser jag fortfarande en slags hat-kärlek till centralen i Stockholm (och i Oslo...) både jobbiga avsked och lyckliga återseenden!
Fast det är nyttigt att vara ifrån varandra också, man fastnar lätt i vardagsträsket.


Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela