iamelsewhere

Valborg

Publicerad 2009-04-30 20:45:13 i Allmänt,


Nej jag sitter inte och pluggar men jag ville bara med den här bilden visa vart jag har suttit den senaste veckan...
Hade sista tentan i tisdags så jag har bott på balkongen och pluggat, pluggat, pluggat...hoppas verkligen att jag klarade den för jag har ingen lust med omtenta.
Ganska mysigt i alla fall att sitta på vår fina balkong! Speciellt med sommarvädret som det har varit den senaste veckan.

Idag tog jag sovmorgon vilket var välbehövligt! Sen åkte jag in till stan med Josse för att handla böcker som vi ska använda i vår B-uppsats. 600 kronor fattigare gick vi till Kungsan och köpte glass och satte oss i solen. Det var helt okej :) Inte världens bästa lunch men gott var det och vi njöt av de fina blommande körsbärsträden! Alltid lika fint!

Efter glassen övergav Josse mig så jag fortsatte på egen hand. Mysigt med en shoppingrunda på stan, det var längesen. Hade några saker jag ville köpa och det gick faktiskt bra! Hittade allt och lite till... :)

De här skorna blev jag kär i så de fick följa med mig hem!


Otroligt söta Keds! Kolla in skosnörena som är rosa med vita prickar...jag föll pladask.
Köpte två t-shirts på H&M och nytt puder från Clinique, solpuder, nagellack och hårspray.
X antal kronor fattigare åkte jag hem och nu packar jag resväskan för vi åker till Halmstad imorgon bitti!
Ska hälsa på söta Danni! En riktig tjejhelg med förhoppningsvis fint väder, promenad på stranden, grillning i parken och utgång!
Ikväll blir det alltså ingen brasa för min del. Startar klockan åtta imorgon bitti och jag börjar köra så det gäller att vara pigg och fräsch!

Nu ska jag måla klart mina naglar sen blir det tidigt i säng. Ska försöka läsa ett kapitel i en av varumärkes-böckerna vi köpte idag också.

Trevlig valborg!

Kommentarer

Postat av: Pau

Publicerad 2009-05-03 04:30:48

Du läser exakt samma böcker som jag läste i min sísta kurs...Fiske är nog något av det mest spännande och fängslande och alldelles alldelles....sinnesjukt tråkiga. Haha ;)

Hoppas det gick bättre för dig än för mig iaf. =)



Håller med om Kedsen var sjukt söta, saknar dig!

Ha en toppen helg!

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela