iamelsewhere

Imorgon är det mysfredag!

Publicerad 2009-12-03 20:44:17 i Allmänt,

Imorgon ska jag ha en riktigt mysig fredag. Med undantag för att vi har tvättstugan mellan 07-10...men Rasmus har lovat att sköta det mesta eftersom jag har tvättat själv de senaste två gångerna.

Klockan 12 har jag klipptid hos gulliga Ida på Skvaller & Hår. Ska bli jätteskönt att äntligen få slinga mig lite blondare och fräscha upp håret. Jag hade inte tänkt att ta så mycket på längden, bara ta bort slitna toppar.
Sen ska jag hem för att städa och pyssla lite med drinkar, snacks och annat innan tjejerna kommer över :)
Imorgon ska jag nämligen ha tjejkväll för att fira min födelsedag (som är på lördag).
Jag har valt ut tre drinkar som vi ska göra, samt massa snacks, godis, glögg och pepparkakor! Det kommer bli toppen! Längtar!

Nu ska jag renbädda sängen sedan slå mig ner i soffan med en kopp te och kanske en lussebulle...

Kommentarer

Postat av: Pau

Publicerad 2009-12-04 09:07:02

Hej vännen,

längtar jag oxå, ska bli jättemysigt. Hälsa Ida!

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela