iamelsewhere

Lördag!

Publicerad 2009-12-19 12:41:20 i Allmänt,

Nu är det äntligen jullov! En hel månad faktiskt :) Vi börjar igen den 18 januari, helt fantastiskt!
Fick tillbaka fysiologitentan igår också, jag var 3 poäng ifrån VG vilket känns lite surt men jag är samtidigt glad att allt är avklarat så att man kan ta jullov.
Firade starten på jullovet med mysig taco-middag hemma hos Pauline, sen gav vi oss ut på stan! Mötte först upp några klasskompisar på Vapiano i Gamla stan sen var vi en snabbis på Hotel Reisen och plockade med oss Aline och tillslut hamnade vi på Scandic hotell vid Medborgarplatsen. Mycket trevligt barhäng och kul med ett nytt Söderställe som faktiskt hade öppet till två! Rasmus kom också dit så jag fick sällskap hem :) Sammanfattningsvis en mycket trevlig kväll!

Idag har jag bara slappat på morgonen, sov ut ordentligt och gjorde mysfrukost med scones och färskpressad apelsinjuice! Sitter och laddar för att bege mig ut på stan en sväng. Egentligen är nog det här den sämsta dagen att försöka handla julklappar men jag har inte så mycket val...får vässa armbågarna och ta med mig en stor portion tålamod!

Måste bara visa mina fantastiskt fina amaryllisar! En vit i vardagsrummet och en rosa-vit i köket! Otroligt vackra!







Imorgon tror jag att granen ska få flytta in från balkongen! Det blir en perfekt fjärde advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela