iamelsewhere

Äntligen fredag!

Publicerad 2009-02-06 17:25:36 i Allmänt,

Veckan har faktiskt gått ganska fort tycker jag och nu är det äntligen fredag! Var en snabbis vid Skanstull idag för att lämna lite papper på banken och handla fredagsmiddag. Naturligtvis kunde jag inte låta bli att kolla in i några butiker. H&M hade fått in mycket fint till våren och sommaren men jag försöker verkligen inte att shoppa något med tanke på det stundande lägenhetsköpet! :)
Kunde dock inte låta blir när jag såg dessa fina skor:
 Ett riktigt fynd från DinSko 449:-

Nu tänkte jag dra en riktig klyscha; men jag behövde faktiskt ett par stövletter. Håller på att svettas ihjäl i mina fina vinterstövlar efter en heldag på jobbet. Toppen med stövletter för dagar som idag, 2 plus och snöblandat regn...usch.

Nu ska jag sätta fart och gör mig iordning till kvällens fest! Innan vi drar blir det pasta med räkor i currysås. (Ibland är det lätt att göra Rasmus glad!)
Trevlig fredagskväll!

Kommentarer

Postat av: Pau

Publicerad 2009-02-09 08:50:53

Man behöver alltid ett par stövletter, kan inte bli för många ;)

Själv behöver jag just nu ett par pumps och ny väska.

Miss u,

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela