iamelsewhere

Då var det måndag igen då!

Publicerad 2009-02-16 22:58:47 i Allmänt,

Idag var jag uppe en sväng på jobbet och förundrades över antalet mail i inkorgen...hur kan man få så många mail när man bara är borta ett par dagar? Det tog mig fram till lunch att åtgärda alla och sen hjälpte jag till med lite annat smått och gott innan jag gick hem och skrev kreativt på min hemtenta...haha Nej men jag lyckades i alla fall prestera en halv sida till. Så imorgon blir den förhoppningsvis klar! Då ska jag bara göra klart en restuppgift så jag kan lämna in allt på onsdag och bli klar med ytterligare en kurs! Skönt!

Känner mig lite oförberedd inför Paris-resan. Och det är inte likt mig vill jag lova. Får lusläsa guideboken på onsdag kväll. Har ju sett allt en gång redan men då var jag typ åtta...nu vill jag shoppa, gå på muséum och göra andra kulturella saker. Tur att mina föräldrar har koll i alla fall. Vet inte ens när planet går på torsdag, någon gång runt 10 tror jag. Det känns lite jobbigt att inte ha fullständig koll på hela resan men jag tror att jag måste börja lita på att andra har det också :) Så det här är nytt men det går framåt!

Nu till sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela