iamelsewhere

Första lasset gick idag...

Publicerad 2009-02-28 17:10:53 i Allmänt,

Dagen började rekordtidigt...vaknade 07:00 av Rasmus mobil, han flög nämligen till Oslo imorse för att fira sin farbrors 50-årsdag. För mig var det kört att somna om så jag gick upp 07:30 (har nog faktiskt aldrig hänt på en lördag!). Gjorde mig iordning och fick en lyxfrukost hos mina föräldrar, sen var det slut på myset. Mamma har velat (ganska länge nu...) att jag ska rensa bland mina skolsaker, leksaker, böcker m.m. på deras vind och i förrådet, så det stod på schemat idag. Lyckades lägga ganska mycket i "slänga-högen", men vi fyllde nästan hela bilen med kartonger som kördes över till källaren på nya adressen :) Tur att vi fick två källarförråd!
Städ- och plockartagen satt i så jag har fortsatt nu när jag kom hem att plocka ner en del grejer som vi kan köra över nästa omgång. Skönt att ta lite i taget, känns mer överkomligt då!
Ska njuta av min ensam-hemma-kväll med någon god mat och lördagsgodis :) Får se om jag kikar lite på Melodifestivalen, tror jag kommer orka titta 10 min...tycker bara hela konceptet urartar med omröstningar hit och dit.

Imorgon blir det plugg på dan och sen har jag match på kvällen!

Trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela