iamelsewhere

Igår var vi på IKEA...

Publicerad 2009-06-04 15:21:14 i Allmänt,

...och resultatet blev detta:
         

Köpte det röda fina skåpet ur deras PS-serie till det utmärkta priset 795:- och en bokhylla i samma serie som vår tv-bänk. Vi är supernöjda, nu känns det som att vi har all förvaring som vi har saknat i vardagsrummet. Lite färg på väggen bakom soffan och en taklampa sen är det klart :)
Men det bästa av allt är att jag faktiskt har lyckats omvända Rasmus när det gäller IKEA (!) igår såg han faktiskt nästan lite nöjd ut när vi botaniserade bland de uppbyggda "inspirations-hemmen"...jag var tvungen att bita mig i läppen för att inte låta riktigt triumferande när jag frågade om han nog inte tyckte att det var lite kul trots allt, att gå på IKEA...
Jag jublade inombords men tror att jag lyckades hålla en lugn fasad utåt :)

I förmiddags hade vi också slutseminarium på vår uppsats, gick faktiskt jättebra och vi fick till och med mycket beröm. Jag hade nog föreställt mig att det skulle vara mycket värre....Så nu kan man ju i alla fall konstatera att jag är klar med första året på universitetet. Känns overkligt och tiden har verkligen gått jättefort. Återstår att se vad det blir till hösten...fortsättning följer.

Nu ska jag göra en god latte med hjälp av vår nya fina kaffemaskin som Rasmus fick när han fyllde år (så tekniskt sett så är det väl hans...) och lägga mig i soffan och läsa Elle Interiör. Första numret på min prenumeration kom idag! Har glömt hur roligt det är att prenumerera på en tidning....små glädjeämnen i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela