iamelsewhere

Snart är det över...

Publicerad 2009-06-02 17:59:58 i Allmänt,

Igår lämnade vi in vår uppsats och på torsdag är det dags för opponering. Sen är det sommarlov!
Jag längtar tills allt är klart!
Nu väntar jag på att middagen blir färdig, korvstroganoff och sen blir det pepparkaksmuffins och jordgubbar till House.

Update lägenheten:
Vårt badrumsskåp har vi äntligen hämtat på Bygg-Ole, bara en dryg månad försenad...ska bli så skönt att få lite ordning därinne, trött på alla flaskor och burkar som ligger överallt. Sen fattas bara en snygg tvättkorg!

I vardagsrummer har vi fått upp mammas gamla Stringhylla som jag bara älskar, den matchar våra 50-talsdörrar perfekt!
 
Ska ställa upp lite fler böcker i hyllan för just nu är det bara kurslitteratur... Tavlan har Rasmus farbror målat!
 
Stig Lindberg-kannan har jag ärvt av Farmor och den fina röda Kobratelefonen är mammas gamla som tyvärr inte fungerar, men den är fin som prydnad tycker jag :)


Golvlisterna i köket är också på g så nu börjar det bli fint här :) Projekt nu i juni är att måla väggen bakom soffan, vi måste få in mer färg i vardagsrummet! Samt att få upp lite fler tavlor och städa i klädkammaren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela