iamelsewhere

Årets...

Publicerad 2009-11-12 17:44:09 i Allmänt,

glögg från Blossa!

Jag blev plötsligt så sugen på en kopp glögg att värma mig med. Det var kallt ute idag och jag har småfrusit hela dan. Tur att det inte är långt till första advent!

Imorgon bitti flyger vi till Köpenhamn. Det ska verkligen bli mysigt och jag längtar efter att få åka bort och byta miljö. Lyxigt att bo på hotell och äta god frukost, shoppa, promenera, fika och kanske gå på någon utställning eller något muséum. Vi får se vad vi hinner med.
Om det är någon som sitter inne med väldigt bra Köpenhamns-tips så skriv gärna!

Nu ska jag slänga mig på sängen en stund och vila. Sedan måste jag försöka packa klart innan jag åker till träningen.

Trevlig helg alla!

Kommentarer

Postat av: Stora L

Publicerad 2009-11-15 09:58:48

När designen av flaskorna är sådär snygga önskar jag att jag drack glögg också...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela