iamelsewhere

Det känns väldigt tomt!

Publicerad 2009-11-09 18:57:50 i Allmänt,

Mina föräldrar kom förbi för en stund sedan och hämtade upp världens bästa hund. Vi har verkligen haft en jättemysig helg och nu känns det tomt. Jag hann precis vänja mig vid att ha henne kring benen hela tiden, att gå långa promenader i pissväder, att gosa i soffan och att ha henne sovandes i vår säng...Det är så mysigt att ha hund! Hur ska jag kunna övertala Rasmus att vi någon gång i framtiden kan skaffa en hund? Jag är övertygad om att det kommer gå, med min envishet!

Annars har det varit ganska fullt upp som vanligt. Kalas i lördags hos Rasmus moster med familj och igår spelade jag match, fikade med Danni och sedan var Rasmus familj hos oss på Fars-dag-middag. Idag skulle jag försöka plugga lite men jag lyckades inte göra så mycket alls. Blev en långpromenad med hunden istället.



Nu är det middagsdags! Rasmus har gjort en stor gryta med köttfärssås! Senare blir det film och popcorn. Vi har insett hur skönt det är att hyra film via nätet, har gjort det nu två gånger och det funkar jättebra! Ett stort plus är ju att man inte behöver lämna tillbaka något dagen efter...och eventuellt glömma den och få tråkiga straffavgifter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela