iamelsewhere

Kvarteret Skatan

Publicerad 2009-11-26 18:18:22 i Allmänt,

Igår var vi på Kvarteret Skatan på Rival. Rasmus mamma fick det av oss i julklapp förra året tillsammans med ett restaurangbesök. Så vi åt gott på Indian Garden och skrattade sedan i ca 1,5 timme. Det var verkligen jätteroligt och vi hade superbra platser, första raden på balkongen. Måste erkänna att jag nästan har lite träningsvärk i magen idag...
Vet inte om det fortfarande finns biljetter kvar men kolla in deras sida för mer info.


Ikväll är det basketträning! Ska bli skönt att få springa av sig lite igen. Har planerat att köra spinning och core imorgon efter skolan också. Sen blir det träningsledigt på lördag och match söndag! Jag försöker verkligen att träna på sats minst en gång i veckan utöver basketen, det är så skönt att träna olika saker och köra olika pass för då hinner man aldrig ledsna. Även om det är riktigt segt att ge sig ut igen då man ligger i soffan och det är becksvart ute så är det ju så roligt när man väl är där! Framförallt tycker jag att man har en så behaglig känsla i kroppen efter träning. Det ger mig energi!

Tänkte tillsist beklaga mig över det hutlösa priset på saffran i år. Herregud, det blir verkligen dyra bullar. Ett paket kostade 28,90 kr på Ica Maxi och det var ändå inte det dyraste märket. Santa Maria kostade 33,90 kr per paket. Tydligen beror årets prishöjning på att flera skördar med krokus skadades då det var för kallt. Men vad gör man inte för julstämningen! Det blir till att äta bullarna med andakt...

Saffran

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela