iamelsewhere

Måndagskväll

Publicerad 2009-11-02 20:44:39 i Allmänt,

Ikväll passade jag på att äta tacos eftersom min älskling är ute och dricker tenta-öl. Rasmus är nämligen inget vidare förtjust i tacos men jag råkar tycka att det är ganska gott så därför passade jag på :)

Idag hade vi introduktion på nästa kurs, Anatomi & Fysiologi 2. Fick en första genomgång på lite gymnasie-kemi som läraren tyckte att vi borde ha koll på...jag måste erkänna att jag kände mig lite ringrostig. Får nog läsa det där häftet ett par gånger. Imorgon har vi den första riktiga föreläsningen som handlar om hjärtat, blodet och cirkulationen. Det ska bli spännande!

På fredag botas min hund-abstinens, då får vi nämligen finbesök! Mina föräldrar ska åka bort över helgen så världens bästa hund ska bo hos oss. Så mysigt, jag längtar verkligen!

Den klassiska lägga-huvudet-på-sned-minen som hon gör när hon verkligen lyssnar på vad man säger...


Nu intar jag soffläge med en kopp te. Synd att det bara är skit på TV på måndagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela