iamelsewhere

Så var det måndag igen

Publicerad 2009-11-30 16:05:28 i Allmänt,

Jag har gjort mitt bästa den här helgen för att försöka åstadkomma lite adventsmys och julstämning. Började i fredags kväll med att baka pepparkakor och pepparkaksmuffins! Vi hade även finbesök av hunden så det var en riktigt härlig fredagskväll. I lördags hade vi middag här hos oss med Danni och Emma samt respektive. Väldigt trevligt!
Igår pysslade jag lite och bakade lussebullar! Så nu är jag faktiskt nästan klar med förberedelserna inför födelsedagshelgen. Sen hade jag match på eftermiddagen som vi vann med 1 poäng, 38-37! Det var riktigt jämnt och tufft spel så det var verkligen skönt att kunna vinna en sådan jämn match. Då får laget lite självförtroende!
På kvällen var vi bjudna på adventsmiddag hos Rasmus föräldrar och det var jättemysigt.

Lite bilder som sammanfattar helgen:


Mysigt plugg-sällskap!


En riktig tröttis efter sista kvällspromenaden...


Lussebullar på g!


Första ljuset.


Idag fick jag upp julstjärnan också!


Ikväll ska jag på min första innebandymatch i Superligan. Tyresö/Trollbäcken mot Caperio Täby i Eriksdalshallen. Rasmus spelar i Tyresö/Trollbäcken fast inte i elitlaget :)
Matchen sänds på TV4 Sport så håll ögonen öppna så kanske vi syns i bild!

Trevlig måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela