iamelsewhere

Söndag

Publicerad 2009-11-01 14:10:13 i Allmänt,

Det var skönt att sova ut ordentligt idag och bara mysa runt i morgonrocken fram till tolv. Sånt behöver jag ibland.

Har varit lite lat med att lägga in bilder här på bloggen på sistone men här kommer några bilder på mina fina muffins som jag bakade förra helgen. De blev verkligen supergoda och jag rekommenderar starkt att göra Leilas mumsiga frosting att ha på. Så kan man ju dekorera med lite strössel!





Sedan håller jag såklart tummarna för AIK idag! Usch vad spännande det kommer bli. Eftersom vi inte har Canal + får jag hålla tillgodo med den gamla hederliga Radiosporten, men det är inte fy skam det heller!
Såhär såg det förresten ut i onsdags kväll när vi såg AIK spela 1-1 mot Örebro. Jag håller tummen för ett SM-guld!





Ikväll ska jag förresten träffa Pauo och käka på Sonjas Grek, de har 100-lappen på söndagar vilket betyder att deras huvudrätter bara kostar, just det, 100 kronor :) Perfekt för en fattig student som jag och trevligt att kunna gå ut och äta. Sedan ska vi på Stand up på Big Ben, kul! Jag borde verkligen komma iväg på sånt här oftare. Tur att man har kompisar som drar med en :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-01 15:48:21

Vilka muffins! Du inser att du förmodligen kommer att få göra 31 st till ;)

Ses snart!

Puss

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-04 15:13:38

Muffinsen ser faktastiskt ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela