iamelsewhere

Tillbaka efter en toppenhelg i Köpenhamn

Publicerad 2009-11-17 21:26:26 i Allmänt,

Jag rivstartade veckan igår med att åka till Fredells och inhandla en MDF-skiva 180 cm x 122 cm. Den gick precis in i bilen (att mamma satt typ i framrutan och körde är en helt annan historia) så vi åkte vidare till Sickla köpkvarter. Där köpte jag två billiga täcken för 39 spänn styck på JYSK och sen inhandlade jag ett fint vitt, lite kraftigare bomullstyg på tygaffären. Vi mosade in allt i den redan fulla bilen och snälla mamma skjutsade hem mig och alla grejer...
Sedan satte jag igång att pyssla! Kan ni gissa vad det blev?






Just det! En fin sänggavel. Alldeles hemmasnickrad! Och det var inte svårt!
Jag har också varit på jakt efter en vit sängkappa som jag äntligen hittade igår på Hemtex.
Är väldigt nöjd med gårdagens pyssel och nu är det bara en sänglampa som fattas. Jag funderar på denna från Bolagret.

Presenterade den för Rasmus igår men han gjorde tyvärr inga glädjeskutt så vi får väl se hur det slutar...
Det här med lampor i vår lägenhet är långt ifrån ett avslutat kapitel.

Nu ska jag kolla färdigt på House och äta fruktsallad. Imorgon ska jag berätta lite om vår Köpenhamnsresa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela