iamelsewhere

Ännu en pluggdag är över...

Publicerad 2009-10-20 22:03:49 i Allmänt,

Har suttit på Årsta bibliotek hela dagen idag också. Anna och jag gick igenom ytterligare några delar så imorgon och torsdag blir det bara repetition, repetition, repetition... måste ju få det att fastna! Får se om jag pallrar mig iväg några timmar till bibblan imorgon också. Faktiskt skönt att sitta där och man får verkligen nånting gjort, istället för att att börja städa hemma eller nåt annat dumt.

Tvingade också iväg mig själv på lite träning ikväll. Kände att jag behövde stimulera kroppen också och inte bara hjärnan. Körde spinning och core sen stannade jag kvar och körde lite extra armar och rygg. Riktigt skönt!
Har precis druckit en smoothie så nu ska jag hoppa in i duschen, sen lovade jag Rasmus att jag skulle göra te och scones till oss när han kommer hem från träningen, så bäst att sätta fart!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela