iamelsewhere

Muffinsdags!

Publicerad 2009-10-26 13:21:28 i Allmänt,

Har varit i skolan på förmiddagen och lyssnat på introduktion till nya kursen, som innebär att vi ska skriva A-uppsats. Det kändes ju verkligen som en upprepning med tanke på att jag redan har skrivit en B-uppsats på JMK, Stockholms universitet. Jag pratade lite med läraren och vår studierektor efter lektionen och de föreslog att jag skulle fylla i en tillgodoräkningsblankett så att jag kanske slipper läsa metodkurserna och allt det här igen...skulle ju vara fantastiskt skönt om det gick att ordna!
Så nu vet jag vad jag ska pyssla med i eftermiddag, jag som var rädd för att jag skulle få en helt sysslolös och ledig eftermiddag :)

Eftersom vi får trevligt fika-besök från Falkenberg ikväll så tänkte jag baka lite muffins, har ni tur kanske ni får se en bild på hur fina de blev (förhoppningsvis!).

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela