iamelsewhere

Nya sneakers och mysig fika!

Publicerad 2009-10-07 21:31:26 i Allmänt,

Har haft en bloggsvacka ett tag...eller snarare bara sjukt mycket att göra. Är verkligen inne i ekorrhjulet nu. Upp tidigt (alldeles för tidigt för mig...) skolan hela dan, hem, middag, plugga, duscha, sova...så rullar det liksom på. Fattar inte var dagarna tar vägen. Hinner knappt göra nånting.

Den här veckan har dock gått i fikandets tecken. Hann med en fika med min bästaste kusin Aline i måndags, det var jätteroligt att hinna träffas! Igår blev det middag med Pauline ute på stan och idag var jag i Gamla stan och fikade med Danni och Emma från min gymnasieklass. Jättekul att träffa henne igen och den här gången måste vi verkligen försöka hålla kontakten. Som de väldigt vuxna människor vi numera är så tog vi alla fram våra kalendrar och lyckades boka in en middag sista helgen i november, ser fram emot det!

Köpte förresten ett par snygga sneakers idag. De hade kostat 799:- men när jag satt och prova skorna så kom en expedit fram till mig och frågade om jag visste att stadium skulle börja rea en massa skor imorgon och bland annat de jag tänkte köpa. Hon var så schysst så jag fick köpa de till rea-priset redan idag, så då kostade de bara 499:- vilket liksom inte gjorde skorna fulare direkt...
Då har jag dessutom råd att köpa ett par stövlar också! Och kanske en ny kappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela