iamelsewhere

Seg dag och nu ska jag iväg och jobba

Publicerad 2009-10-14 15:47:02 i Allmänt,

Hade mini-tenta i aulan imorse klockan åtta. Tungt att gå upp, riktigt kallt och nästan mörkt ute när jag gick...jobbigt. Slutade i alla fall vid nio så då var det bara att vända hem igen. Har försökt att plugga på dagen med lite avbrott för tvättstugan och lunch. Tog nyss en powernap och ska nu göra mig iordning för att åka till jobbet. Ska jobba på ett event som vi har ikväll med en massa inbjudna gäster och några kändisar som jag inte kan avlslöja här :)
Det blir säkert roligt när jag väl är där men just nu känner jag mig bara trött och seg och vill helst lägga mig i soffan.
Nej om man skulle ta sig i kragen...på med finkläderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela