iamelsewhere

Supermysig lördag!

Publicerad 2009-10-18 00:47:12 i Allmänt,

Idag har jag verkligen haft det jättemysigt med mamma i Sickla. Vi fick varsitt presentkort på ansiktsbehandling (Salong Unni, Sickla) i julklapp som vi inte har utnyttjat förrän nu! Mamma bokade så att vi kunde gå samtidigt så vi träffades först för att shoppa lite och äta lunch innan det var dags för behandling. Jätteskönt och så avslappnande. Passade perfekt för att bryta min tentastress!
Jag blev rekommenderad att köpa något dyrt serum från MD Formulations som jag naturligtvis köpte så det ska bli spännande att utvärdera det om några veckor!

Dessutom köpte jag den fina röda kökslampan från Markslöjd och en vit stor skärm i Organza till sovrummet. Imorgon ska Rasmus sätta upp allt och jag längtar redan :) Äntligen några lampor på plats!

Nu är det dags för sängen efter en mysig tjejkväll med Danni och Charlotta, lika trevligt som vanligt :) Tack tjejer!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela