iamelsewhere

Torsdag

Publicerad 2009-10-15 18:38:26 i Allmänt,

Hade en anatomiföreläsning imorse som egentligen skulle ha varit förra veckan men som blev inställd då läraren var sjuk...Kändes sådär att få ännu mer ny information att plugga in då tentan är på fredag nästa vecka. Just nu känns det ganska hopplöst men jag hoppas att jag hinner gå igenom resten av musklerna imorgon så att jag kan fokusera på andra saker nästa vecka och bara repetera.

Ikväll är det träning så jag hoppas att jag kan få lite ny energi av det! Har känt mig så himla trött det här veckan men det beror väl på mörkret och kylan. Idag fick man ju i alla fall se solen!

Avslutar med att tipsa om ett roligt klipp med parodier av de Svenska Hollywoodfruarna. Kolla in klippet här.

Imorgon tillbringar jag dagen på Årsta bibliotek med näsan i anatomiböckerna sen ska jag på middag och fredagsmys hos Pauo :) Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela