iamelsewhere

Helgen har gått alldeles för fort!

Publicerad 2009-09-06 21:47:26 i Allmänt,

Vart tog den här helgen vägen egentligen? Den har gått alldeles för fort.
Vi hade en mysig shoppingdag i Sickla igår. Köpte nya fina basketskor, träningsstrumpor, vanliga strumpor, träningslinne, t-shirt och joggingbyxor. Rasmus köpte ett par jeans, så det var en framgångsrik shoppingrunda. Efter det var det födelsedagsmiddag och fika hos Rasmus moster, sen åkte jag hem och kollade fotboll och slappade i soffan medan Rasmus åkte på inflyttningsfest.

Idag sov vi ut och åt sen söndags-mys-frukost med scones. Annars har vi verkligen inte gjort mycket annat än att tvätta i tvättstugan och jag har jobbat lite med ett grupparbete. Var nere i Årstaviken på eftermiddagen och fotade när vi utförde olika övningar för rump-muskeln, gluteus maximus på latin (måste ju få skryta lite nu när vi lär oss alla muskler, skelettdelar, ledband, brosk m.m. på latin...)

Måste bara visa min fina bricka som jag fick av mamma när vi var på Svenskt Tenn förra helgen. Älskar verkligen Josef Franks tyger, och speciellt det här: "Manhattan"



Brickan passar fint bakom vår espressomaskin :)

Nu ska jag göra klart vårt grupparbete, sen blir det raka vägen till sängen. Imorgon är det en ny vecka med nya utmaningar! Vi ska nämligen ha vår första danslektion i skolan...wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela