iamelsewhere

Raka vägen till sängen utan att passera "gå"...

Publicerad 2009-09-22 22:39:49 i Allmänt,

för att tala i lite Monopol-termer så är jag trött idag. Hade tänkt att jag skulle försöka hålla mig vaken ca en timme till då Rasmus kommer hem från träningen, men jag vet inte om jag orkar...mina ögonlock är tunga.
Har haft en ganska meningslös dag i skolan då jag satt bredvid och tittade på. Dock verkar nya delmomentet med gång, löpning och joggning vara intressant. Fortsättning följer imorgon då vi har lektion med löpteknik på schemat. Börjar inte förrän tio så jag ser fram emot en liten mini-sovmorgon.
Var en sväng på stan efter skolan idag och köpte nya svarta tights och ett par träningsbyxor till. Det går åt mycket sånt nu...Tänkte att jag skulle titta lite på några stövlar till hösten/vintern också men jag hade helt enkelt ingen inspiration idag. Vissa dagar är bara såna...nya friska tag imorgon!


Försöker pigga upp mig själv med en bild från Norge i maj.
En sån här bild kan man titta på länge!


Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela