iamelsewhere

Shopping i Sickla!

Publicerad 2009-09-05 11:10:48 i Allmänt,

Äntligen helg. Är riktigt trött efter den här andra veckan i skolan. Mycket simning, styrketräning, cirkelträning, anatomi och fysiologi har det varit. Allt är väldigt kul men man blir trött både i huvudet och inte minst kroppen :)

Idag fick jag äntligen sova ut lite. Många tidiga dagar den här veckan och jag har aldrig varit en morgonpigg person...
Rasmus är just nu ute och joggar medans jag myser i soffan, tycker jag förtjänar det faktiskt! :) Senare tänkte vi åka till Sickla och kolla på lite grejer, bl.a. nya basketskor, jeans, träningskläder, strumpor m.m.
På eftermiddagen blir det födelsedagsmiddag och fika hos Rasmus moster, sen måste vi naturligtvis hem och kolla fotboll!
Om jag orkar följer jag med på inflyttningsfest sen hos Rasmus klasskompis. Full rulle idag med andra ord, men det är härligt med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela