iamelsewhere

Lördag

Publicerad 2010-04-10 12:17:42 i Allmänt,

Efter en riktigt lugn och skön morgon är nog dags att överge morgonrocken och hoppa i kläderna nu! Tänkte bege mig bort till Stadsmissionen vid Liljeholmen och spana lite. Har aldrig varit där så det ska bli spännande. Kollade lite på nätet och det ska vara Stadsmissionens största butik med massor av prylar till hemmet, vilket passar mig utmärkt! :)
Sedan måste jag verkligen plugga lite. Räkna lite matte och svara på tråkiga frågor till en hemtenta, usch. Men eftersom jag är världsmästare på att skjuta upp saker så har jag givetvis skjutit upp det här så mycket som möjligt...varför gör man alltid det?!
Mitt nya ledord ska bli: disciplin!
Ikväll ska jag nog pallra mig bort till S:t Erikshallen och kolla på när Rasmus spelar fotboll i Studentserien. Kommer vara supernervös att han ska ramla och göra illa handen igen...inget mer gips nu på ett bra tag tack!

Trevlig lördag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela