iamelsewhere

Påskhelgen i bilder

Publicerad 2010-04-06 13:05:42 i Allmänt,


På skärtorsdagen åt jag och Rasmus mysig tapasmiddag. Inte så mycket påsk men gott ändå :)


På påskafton åkte jag med mina föräldrar till landet. Det var första gången för i år som vi var där. Härligt att se att huset stod kvar och ingenting var skadat eller trasigt efter vintern och all snö...Jag fick massor av vårkänslor av att vara där och vi gick runt i trädgården och synade alla husen för att bestämma vad som ska göras i vår och sommar. Mycket att fixa som vanligt, men det är bara roligt tycker jag!

Några små blommor i gräsmattan!




Syrénbuskarna hade fått knoppar! Snart är våren här!


Världens bästa hund satt på span och höll koll på sina ägor...


Eftersom det var påskafton fick jag påskägg. 2 stycken! Jag fick fina smycken från SNÖ :)


Igår var jag hemma hos mina föräldrar och hjälpte mamma att klippa hunden. Hon fick ett rejält vårbad också!
Hon är ju rätt så ullig så det brukar bli ungefär en Konsumkasse med hår....


På kvällen igår hade vi middagsgäster. Malin och Eddie kom över och vi bjöd på Rasmus goda lasagne och lite småplock till förrätt.

Jag dukade i bästa vårstil med härliga pastellfärger!

Nu är det dags att hoppa in i duschen sen blir det lite plugg. Ikväll ska jag på yoga med mamsen, det kan behövas efter allt påskgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela