iamelsewhere

Söndag

Publicerad 2010-04-11 20:15:32 i Allmänt,

Sitter här och sliter mitt hår över metodfrågorna som skall besvaras till imorgon. Egentligen kunde jag ju ha gjort det på lovet men varför göra saker på en gång när man kan skjuta upp dom? Att jag aldrig lär mig...
Nu har jag i alla fall bara två frågor kvar!
Får se om jag kan ta mig i kragen och bli klar innan 21, då ska jag nog kolla in Wallander-filmen på TV4. Har säkert redan sett den men det lär ju visa sig.
Annars har det varit en ganska tråkig dag, spelade sista matchen för säsongen och förlorade med typ 10 poäng. Det var inte så kul, men skönt att få springa av sig lite i alla fall!
Imorgon är det dags för skolan igen efter ett långt och skönt påsklov, kanske är det därför jag är lite nere...hade precis varvat ner och nu börjar det igen.
Ser fram emot torsdag eftermiddag, då ska vi åka till Oslo igen! Hoppas på fantastiskt vårväder och en superhelg! :)


Karl Johans gate i maj 2007. Härligt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela