iamelsewhere

Bakluckeloppis

Publicerad 2010-08-15 10:59:52 i Allmänt,

Idag ska jag och mamsen på bakluckeloppis i Täby. Ska bli jätteroligt och jag hoppas kunna göra några fynd! Har laddat med en stor tallrik havregrynsgröt och kaffe!
Igår kväll åkte jag och R in till Söder och träffade Eddie och Malin och några andra ifrån "Tyresögänget". Vi tog några öl och kollade på Midnattsloppet i den tropiska värmen...puh! (Såg tyvärr inte dig Sofia, det var lite svårt när alla hade gula tröjor :P hoppas du kom i mål på en bra tid i alla fall!)
Jag var på stan en sväng på dan igår också men det var otroligt varmt så det blev en snabb runda. Hann spana in nya R.O.O.M och där fanns mycket fint att titta på! Otroligt häftiga miljöer och "rum" de har byggt upp! Fick en del presentuppslag till höstens alla födelsedagar... Annars köpte jag ny ansiktstvätt vilket sved för den är dyr, men jag lägger gärna pengar på en bra ansiktstvätt så kan man snåla in på annat :) Sen köpte jag lite tavelkrokar så att jag kunde pyssla med min släktvägg i sovrummet. Fick upp riktigt många bilder igår och jag blir förvånad över vilken bra kvalitet det blir på bilderna som jag scannar in och fixar till i Photoshop. Vi har en riktigt bra skrivare så då är det kul att fixa och trixa med bilder!
Nu är det dags att göra sig redo för loppis! Återkommer kanske ikväll om jag hinner, ska nämligen fika hos min gamla gymnasiekompis Emma! Mysigt!
Trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela