iamelsewhere

Effektiv som sjutton!

Publicerad 2010-08-18 13:29:54 i Allmänt,

Vilken härlig förmiddag! R väckte mig vid halv tio och då satte jag genast igång att fixa! Hittills har jag hunnit:
  • Städa i klädkammaren och dammsuga där inne
  • Borrat upp spegeln (med Rasmus hjälp såklart!)
  • Dammsugit lägenheten
  • Gått ut med all återvinning
  • Flyttat bilen
  • Slagit in ett paket (till en person vars namn börjar på P...)
  • Diskat och plockat undan i köket
Sjukt effektiv förmiddag så nu tänkte jag fortsätta i samma stil då jag ska ge mig på att räkna kapitel två inför tentan...wish me luck!
Senare ikväll ska jag spela badminton med Pauline, Sofia, Johan och Jesper. Hoppas bara att vi får en bana...jag håller tummarna stenhårt!
Bild lånad från stadium.se

Kommentarer

Postat av: Pau

Publicerad 2010-08-19 08:52:57

Håller tummarna för att det är till mig, annars får du nästan köpa ett paket till ;) Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela