iamelsewhere

Första yogapasset idag...

Publicerad 2010-08-24 23:22:00 i Träning/Sport,

...imorgon kommer träningsvärken som ett brev på posten! Jäklar vad stel man kan bli bara över en sommar.

Imorgon ska jag hem till föräldrarna och plugga där! Ska ta hand om världens bästa hund så då slår jag två flugor i en smäll och sitter där och tentapluggar. Har resttenta på torsdag morgon som jag tyvärr missade i våras då jag låg hemma i migrän. Surt att behöva vänta tills nu för att få skriva den men himla skönt när den är klar!

Imorgon kväll ska vi på kalas ute i Rönningen hos min kusin Alexandra! Trevligt att ha något att se fram emot då jag kämpar med pluggandet imorgon...

Nu är det sängen! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela