iamelsewhere

Helgen i bilder!

Publicerad 2010-08-09 19:54:53 i Allmänt,

Efter en seg förmiddag hemma kom vi iväg vid lunchtid och mötte upp mina föräldrar för att fika på ett jättemysigt ställe som dom hade hittat! Det heter "Ekenäs Kvarn - Antikt och slikt" och ligger strax utanför Flen. Jag kan verkligen rekommendera en fika där! Supergott och billigt!

Jag åt smarrig äppelpaj!


Rasmus valde hallonpaj.



Caféet ligger i en gammal kvarn. Otroligt mysiga omgivningar!


Sötskrutten tröttnade på allt fikande så hon hämtade en fin pinne :)


Världen sötaste hund! Man kan inte tro att hon är tolv år...


På kvällen hann vi med två timmars fiske! Storfiskaren håller stolt upp sin fångst :)


Vi drog säkert upp femton abborrar men bara tre var tillräckligt stora för att spara. Resten fick simma vidare!


Igår började somliga av oss dagen med ett dopp. 20 grader i vattnet så det var helt ok.




Min älskling!



Mamma gjorde en fin utbakad fläta på mig så jag var tvungen att föreviga med en bild!


Nu ska jag ta itu med disken efter dagens middag och sedan lägga mig tillrätta i soffan med en kopp te. Det är jag värd! Är mycket nöjd med att jag orkade med en runda på gymmet efter jobbet idag :)

Trevlig måndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela