iamelsewhere

Hemmapyssel!

Publicerad 2010-08-27 15:00:16 i Inredning,

Igår fick jag ett ryck och köpte nya gardiner och prydnadskuddar till soffan! Har länge letat efter tillräckligt långa gardiner då vi vi har 2,60 m i takhöjd och har gardinstången ända uppe vid taket. Så igår hängde dem där! Var en sväng på invigningen av "ny-gamla" Hemtex i Skrapan. Hemtex har ändrat sitt koncept och invigde därför sin omgjorda butik i Skrapan och hade naturligtvis en del bra öppningserbjudanden! Gardinerna kostade 149 kr styck så 300 spänn för ett par! Skulle kostat 500 egentligen så det var ett riktigt kap! Såhär fint blev det:



Soffkuddarna (fodralen) köpte jag på H&M Home. 39:50 kr för de glansiga och 149 kr för den med volang!


Köpte också röda gladiolius på Hötorget. Är verkligen en av mina favortblommor och de röda matchar snyggt med draperiet i hallen :)


På måndag planerar jag att gå till Fotografiska muséet. Har hört så många som har varit där så jag måste bara dit och titta. Utställningen av Annie Leibovitz finns bara kvar fram till den 19 september så jag tänkte passa på! För er som är nyfikna kan ni kika in på muséets hemsida.

Nu ska jag packa ihop lite grejer och dra till landet med föräldrarna, Rasmus och Ullis! Myshelg♥


Trevlig helg alla! Hörs igen på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela