iamelsewhere

Pluggdag!

Publicerad 2010-08-17 12:15:23 i Allmänt,

Nu ska jag strax slänga på mig lite bekväma kläder och bege mig till Årsta bibliotek. Måste verkligen sätta igång att plugga till tentan som jag ska skriva den 26 aug. Börjar dra ihop sig nu...
Pannkakorna blev väldigt goda igår och jag upplevde att jag blev mättare på färre pannkakor så det måste ju bero på dinkelmjölet. Trots allmän mätthet så stack jag ut på en joggingtur igår kväll runt på Årstafältet. Sprang bara 3,5 km men i ganska raskt takt. Skönt att röra på sig! Rasmus kom hem som en virvelvind från jobbet, bredde några mackor och åkte direkt till säsongens första innebandyträning så jag hade tv:n för mig själv hela kvällen :)
Ikväll blir det en sväng till Willys också, måste verkligen storhandla nu. Det ekar i kylskåpet...
Känner att det här kan bli en fantastiskt rolig dag, eller vad tror ni... :P Dags att ta sig i kragen nu!

Kommentarer

Postat av: Pau

Publicerad 2010-08-18 09:29:09

Hurtbulle som orkar springa efter pannkakor ;)

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela