iamelsewhere

Trevlig middag och trasig bil...

Publicerad 2010-08-11 12:41:36 i Allmänt,

Igår blev vi bjudna på en mycket god middag hemma hos Malin och Eddie. Verkligen lyxigt att sätta sig vid dukat bord och bli bortskämd en vardagskväll. När vi skulle hem så hann jag köra ungefär 3 minuter tills bilen dog. Vi startade om och körde vidare så dör den igen vid nästa korsning. Det var faktiskt riktigt läskigt eftersom servon lade av så ratten gick typ inte att vrida på och hela bilen bara låste sig. Vi vågade naturligtvis inte köra hela vägen hem till Årsta utan fick ställa bilen på en pendlarparkering i Trollbäcken och ta bussen hem. Vilket resulterade i att vi inte kom hem förrän typ halv två...Vaknade klockan tio idag, trött som sjutton men pallrade mig till jobbet i alla fall. Tur att jag kan bestämma mina jobbtider själv...

Ikväll ska jag träffa Danni och käka middag. Indiskt tror jag det blir:) Längtar redan! Sedan åker vi nog hem till mig och kollar fotbollen.

Nu ska vi strax äta lite lunch ute i solen!

Kommentarer

Postat av: Mariuslinn

Publicerad 2011-01-27 10:23:46

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela