iamelsewhere

11 dagar till jul...

Publicerad 2010-12-13 23:08:04 i Allmänt,

Ja, det börjar dra ihop sig nu...bara 11 dagar kvar. Den här veckan har vi "fritt arbete" med våra hälsotester vilket innebär att man får planera sin egen tid. Detta i sin tur innebar att jag "tog ledigt" från skolan idag och sov ut ordentligt :) Mkt välbehövligt och skönt! Luciatågen har lyst med sin frånvaro idag då jag mestadels har befunnit mig i tvättstugan och tvättat ett berg (!) med kläder. Nu ska grejerna bara vikas också...men nåt roligt ska jag väl ha imorgon...

Imorgon ska jag förresten ha lite roligt, då min mamma och Rasmus mamma + lillasyster kommer hit för att julbaka och pyssla. I år är det andra gången i rad vi ses och därmed är det en tradition! En väldigt trevlig och mysig sådan!
Jag ska på begäran av min mamma baka småkakor toppade med kanel och dessutom ska jag pyssla ihop marsipanfigurer! Får se vad de andra ska göra...för det fina med vår bakkväll är att vi delar på alltihop sedan, så att man får lite av alla godsaker. Helt perfekt tycker jag!
Nu dags för sängen! Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela