iamelsewhere

3 dagar kvar...

Publicerad 2010-12-21 12:14:12 i Allmänt,

Ja nu är det endast tre dagar kvar. Tänkte bege mig till Bromma Blocks för att köpa de sista julklapparna. Känner inte riktigt för att ta mig in till stan och armbågas så jag tänkte slå två flugor i en smäll och kolla in det nya shoppingcentret i Bromma. Dessutom upptäckte jag att det går en direktbuss här ifrån Årstaberg till Bromma flygplats (Bromma Blocks ska tydligen ligga väldigt nära där). Smidigt!
Sitter dock fortfarande i morgonrocken och läser bloggar. Kollade in en ny inredningsblogg som jag inte läst förut och snubblade över en affisch som jag tidigare visat här i bloggen som man nu kan vinna i en tävling som den här bloggaren anordnar. Håller tummarna och hoppas att jag vinner :) Den skulle vara så fin i köket!
Nu är det dags att hoppa ur morgonrocken. Önska mig lycka till med julklappsshoppingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela