iamelsewhere

Fixardag

Publicerad 2010-12-28 10:58:35 i Allmänt,

Har dragit igång med tvättstugan och det är snart dags att gå ner igen...roligare start på dagen kan man ju ha men det var verkligen nödvändigt att ta itu med tvättberget nu...
Mellan tvättstugespringet så tänkte jag börja rensa i vår klädkammare som man nu inte kommer in i...det är verkligen grejer överallt...till min stora glädje ringde Pauo igår och ville ta en sväng imorgon till IKEA och lite mellandagsshopping efter det vilket passar mig perfekt! Då kan jag köpa lite ny förvaring till klädkammaren. Har tänkte mig stativ med trådbackar till diverse träningskläder, verktyg, skruv, spik m.m.
Antonius stativ med trådbackar, 179:- (stapelbara)


Finns även med hjul och plastlådor om man hellre vill ha det... 309:-
Tror jag ska blanda trådbackar och plastlådor. Tror inte att det funkar så bra med verktyg och skruv i trådbackarna :P

Skulle även vilja ta en sväng förbi Granit och köpa lite nya stadiga lådor för julsaker, foton etc.
2 boxar för 299:- på Granit.



Nu är det dags att springa till tvättstugan. Återkommer kanske lite senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela