iamelsewhere

Jullov!!!

Publicerad 2010-12-10 12:24:10 i Allmänt,

Om man nu kan ha det när man går på högskola...har inte riktigt jullov officiellt ännu men nästa vecka är det eget arbete med våra hälsotester så då får man själv planera sin tid vilket är otroligt skönt!
Var superjobbigt att gå upp imorse, det är så himla mörkt när klockan ringer...men klockan åtta satt jag i alla fall i aulan och skrev dugga om olika hälsotester. Tror det gick bra, jag svarade på allt och det brukar vara ett bra tecken :)

Ikväll ska vi äta middag hos Rasmus föräldrar ute i Tyresö. Rasmus äldsta kusin och hennes man samt söta lilla son är på besök från Oslo så det ska bli jätteroligt att träffa dem igen! Sist jag såg lilla Oscar var på hans dop och nu är han snart ett år gammal...

Imorgon blir det IKEA och Mio med mamsen. Hon ville till Mio och jag vill till IKEA, men vi hinner nog förbi båda :) Är akut ljusbrist hemma hos oss så det passar bra! Måste fylla på förråden lite :)

Nu ska jag ta min kaffekopp och lägga mig raklång i soffan. Det är jag värd! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela