iamelsewhere

Lite julshopping...

Publicerad 2010-12-22 10:37:23 i Kläder och sånt,

Det blir ju inte bara så att man köper julklappar till andra utan en och annan till sig själv också :)
Behövde ett par svarta "finbyxor" som inte är jeans...något som jag inte har haft på flera år... Hittade äntligen ett par som jag tyckte om på Kappahl av alla ställen. Har aldrig tidigare handlat varken på Kappahl eller Lindex men jag måste säga att de har gjort ett ryck för att modernisera och har numera ganska fina grejer!
Byxor 399:- från Kappahl
Blir snygga att ha på någon av alla julmiddagar vi ska på...



Söta strumpor från H&M, 59:50:-, får se om jag hinner förbi där idag...


Nu ska jag sätta lite fart här hemma. Ska förbereda för att ta in granen och klä den ikväll, det blir mysigt!
Senare ska vi iväg och handla all julmat...

Kommentarer

Postat av: Thomaslotte

Publicerad 2011-02-04 10:56:15

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela