iamelsewhere

Ljust & fräscht!

Publicerad 2010-12-27 12:52:38 i Allmänt,

Har helt glömt bort att berätta att jag fick biljetter till krogshowen Ljust & fräscht med Fredrik Lindström och Henrik Schyffert när jag fyllde år. Världens bästa älskling kom ihåg att jag ville gå och se den efter att ha läst en artikel om showen i någon inredningstidning i höstas. Blev verkligen överraskad och jätteglad! :) Fast vi ska gå först i mars, så den som väntar på något gott...


Ikväll ska vi på middag hemma hos mina föräldrar. De bjuder på kalkon vilket ska bli mycket spännande att äta. Tror aldrig jag har smakat kalkon med fyllning och alla tillbehör. Nu ska jag lägga mig i soffan med en latte och läsa min julklappsbok Årstafruns dolda dagböcker (som mamma och jag ironiskt nog gav till varandra i julklapp :P). Det är verkligen helt okej med jullov...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela