iamelsewhere

14/2

Publicerad 2010-02-14 21:00:46 i Allmänt,

Har varit extremt dålig uppdatering på sistone men jag får skylla på alldeles för mycket plugg.
Imorgon bitti ska jag infinna mig klockan 09:00 på Hellasgården för att bada isvak. Det kan bli en upplevelse!
Efter lunch har vi en föreläsning med kändis-meteorologen Madeleine Westin som ska prata om väder och vind inför vår fjällresa. Spännande!

Här kommer veckan och helgen i bilder!


Köpte lite nya blommor för att piffa upp köket och vardagsrummet. Härlig röd färg på dessa!



Sankt Paula till köket. Egentligen ganska tantiga blommor men mamma har alltid haft såna i köket så jag tänkte att jag skulle testa jag med. De ska tydligen vara lättskötta och tåliga.


Mitt i tentastressen fick jag för mig att baka muffins. Det kändes som en väldigt bra idé just där och då. Goda blev de i alla fall!


Igår kväll firade vi Ullis födelsedag i efterskott. Det var mycket trevligt och vi bjöds på väldigt god mat!
Jag hittade nog, vad som måste vara, världens finaste paketsnöre. Rosa med vita prickar! (Finns på Lagerhaus 10 kr).


Idag har jag fikat med Danni på Söder. Mycket mysigt! Sedan har det mest blivit städning och fix hemma.
Rasmus gjorde en mycket god tapas-middag och nu ligger jag i soffan och äter geléhjärtan.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela