iamelsewhere

Imorgon är det äntligen fredag!

Publicerad 2010-02-18 21:24:55 i Allmänt,

En sjukt lång vecka börjar gå mot sitt slut. Imorgon ska vi runda av med en heldagsutflykt på turskidor med start vid Ågesta friluftsgård klockan tio. Lite skidlekar, lunch vid brasan och några kilometer i skogen kommer nog bli en fin avslutning på den här veckan. Imorgon har jag bestämt mig för en lugn och skön hemmakväll med mig själv! Rasmus åkte till Sälen idag med sin familj och grannar till familjen, jag valde att vara hemma för att inte missa heldagsturen imorgon och min mammas födelsedag på lördag. Så imorgon blir det lugnt och skönt, en god middag, lite fredagsgodis, OS-hockey och tidigt i säng! Måste försöka sova igen alla förlorade timmar den här veckan. Ligger verkligen på minuskontot när det gäller sömnen. Nu ska jag göra sista rycket ikväll och försöka skriva klart mitt vattengympapass som ska lämnas in imorgon.

Min ambition är att ta med kameran ut i skogen imorgon och dokumentera lite!
Om ni har tur kanske ni får se några fina bilder från våra strapatser :)

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela