iamelsewhere

Status = 38.1

Publicerad 2010-02-26 16:11:47 i Allmänt,

Japp idag har jag 38 i feber och mår skit. Halsen och huvudet värker och allt är deppigt. Suck. Jag har verkligen inte tid att vara sjuk nu. Det hinns liksom inte med. Men det kanske är just därför kroppen reagerar, vi har verkligen hysteriskt mycket att göra i skolan just nu och nästa vecka blir tyvärr inte lugnare.
För att muntra upp mig själv tittade jag i alla fall på ett avsnitt från den nya serien Solsidan på TV4. Hade inte sett något avsnitt innan men det var faktiskt riktigt roligt. Kan jag rekommendera! Avsnitten hittar du här.
Nästa avsnitt går ikväll 21:30 på TV4.
Nu ska jag flytta mig från soffan till sängen och ta en alvedon på vägen dit...

Kommentarer

Postat av: Olaailin

Publicerad 2011-10-26 16:18:35

Very interesting site, beautiful design, thank.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela