iamelsewhere

Onsdag

Publicerad 2010-01-13 15:10:47 i Allmänt,

Måste bara visa er hur otroligt snygg vår hall är! I lördags tog mamma med sig symaskinen och kom över till oss så att jag äntligen kunde sy ett draperi till vår arbetshörna. Tyget har jag suktat efter i flera år och nu fick jag det äntligen i julklapp av världens bästa föräldrar :)
Såhär blev resultatet:





Tyget heter Madmoiselle från Mairo och är designat av Lisa Bengtsson. Rekommenderar starkt ett besök på hennes hemsida för att kolla in alla fina tyger, tapeter och saker som hon har designat.

Nu ska jag pallra mig iväg till Sats för lite styrketräning!

Kommentarer

Postat av: Stora L

Publicerad 2010-01-18 11:24:56

Tyget är verkligen underbart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela