iamelsewhere

Tisdag

Publicerad 2010-01-12 10:43:23 i Allmänt,

Gick upp onödigt tidigt imorse. Strax efter åtta. Hantverkare ska nämligen komma och titta på våra nyinsatta fönster och göra lite korrigeringar. Vi fick meddelande om att de behöver tillgång till lägenheten 07:00-18:00 och man vill ju knappast öppna dörren i pyjamas...så det var bara att pallra sig upp. Men ganska skönt när man väl är uppe och det är ju faktiskt på tiden att jag börjar vända tillbaka dygnet lite nu och vänja mig vid vanliga tider. På måndag den 18 januari börjar allvaret igen.

Stärkt av två koppar kaffe ska jag i alla fall få på mig lite kläder och ta mig över vattnet till underbara Södermalm! Min plan är att finkamma alla second hand-butiker i Sofo-området, på jakt efter en bolero/liten jacka att ha på bröllopet. Sen måste jag hem och laga middag till min hårdpluggande älskling (du kommer klara den där dumma kalkyleringen!). Senare ikväll får jag mysigt fikabesök av Pauline och Sofia :)
Ganska trevlig tisdag med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela