iamelsewhere

Kan man ha vårkänslor trots snön?

Publicerad 2010-03-04 20:20:45 i Allmänt,

Idag fick jag lite vårkänslor. Vet inte riktigt varför men helt plötsligt kände jag att det skulle vara väldigt skönt om det snart blir vår. Men vädergudarna verkar ju vilja annorlunda...Snön fortsatte att yra utanför fönstret idag. Undrar när det ska sluta egentligen?
Innan det blir vår ska jag i alla fall hinna med att åka till Ramundberget med skolan. Vi åker nu på söndag den 7mars och kommer hem den 17 mars. 10 hela dagar med alpin-, längd- och turskidåkning. Kommer bli grymt! :)
Hoppas på -5 grader och strålande sol varje dag! Vi får se hur det blir med den saken...
Först och främst ska jag klara av tentan som vi har imorgon. En sak i taget!




I min våryra idag bestämde jag mig för att badrummet behöver piffas lite. Framförallt genom att plocka in lite härliga vårfärger! Alla dessa fina grejer finns på H&M Home. Får se om jag hinner förbi H&M imorgon efter tentan :) Blev väldigt sugen på det fina duschdraperiet!

Nu ska jag plugga en stund till sen ska jag vila hjärnan och lägga ner för ikväll. Jag tror stenhårt på att låta saker och ting sjunka in under natten och inte vrålplugga kvällen före en tenta. Det brukar bara bli rörigare då, i alla fall funkar min hjärna så...

Tänkte bara avsluta med att säga något om mitt dåliga samvete...den här perioden i skolan har varit något av det stressigaste jag upplevt men efter fjällresan kommer det lugna ner sig betydligt. Då är min ambition att hinna umgås med mina fina vänner som jag tyvärr har tvingats försumma under de här veckorna...
Jag lovar, efter 17 mars ska det bli ändring på detta! Jag längtar redan :) Fika, shopping, träning, middagar, långa samtal...

Trevlig torsdagskväll allihop;)

Kommentarer

Postat av: Danni

Publicerad 2010-03-05 12:44:02

Jag längtar med för det är tomt utan dig! <3 Hoppas tentan går bra och att du får det roligt på resan! Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela