iamelsewhere

Packat och klart!

Publicerad 2010-03-06 22:20:35 i Allmänt,

Nu har jag packat och fixat hela dagen, är helt slut. Hann med att tvätta i tvättstugan också, samt springa förbi skomakaren och handla mat. Sist men inte minst har jag också fikat med mina föräldrar. Nu har jag landat i soffan och försöker tänka igenom om jag har glömt något inför morgondagens resa. Å andra sidan, har jag glömt något så är inte det hela världen, vi ska ju bara till Ramundberget inte till världens ände...

Kommer hem igen på kvällen ons 17 mars. Är alltså borta 10 dagar. Lång tid att vara utan min älskling men nyttigt att längta lite efter varandra ibland också :) Tror dagarna där uppe kommer gå otroligt fort. Tiden går nästan alltid fort när man är bortrest.

Ha det bra så länge och på återseende den 17 mars!

Avslutar med några fina bilder från Åre-helgen...




Det var riktigt kallt så halsduken täckte hela ansiktet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela